The 5-Second Trick For قیمت کمد

Wiki Article

یکی دیگر از طرح‌های کابینت آشپزخانه سفید رنگ با دستگیره‌های طلایی و جذاب. در این مدل، تعداد زیادی کابینت بکار رفته و چندین قفسه‌ی شیشه‌ای به زیبایی کار اضافه کرده است.

باز هم طرح دیگری از کابینت‌های آشپزخانه کلاسیک با نقش و نگارهای بسیار زیبا و مجلل. ستون‌های پر زرق و برق جزیره‌های این طرح در کنار سنگ زیبای بکار رفته روی کابینت‌ها و جزیره بسیار منحصر به فرد است و فضای شیک و مجللی را به وجود آورده است.

در این مطلب، در مورد انواع کابینت و سبک‌های کابینت سخن گفته و بهترین عکسها و ویدئوهای آموزشی را برای شما تدارک دیده‌ایم. از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

کابینت اشپزخانه مدل جدید زیبا با روکش چوبی از نوع کابینت ام دی اف با روکش چوب طبیعی استفاده می شوند. بسیاری از افراد علاقه مند به داشتن کابینت آشپزخانه تمام چوبی هستند اما هزینه گران آن مانع از خرید و نصب آن می گردد.

چوب طبیعی به دلیل بافت طبیعی و زنده‌ی آن، نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد و نباید در مجاورت آب و رطوبت قرار گیرد.

در کابینت‌های کلاسیک برخلاف سبک مدرن، جزئیات بسیار زیادی بکار می‌رود. همانطور که در تصویر بالا مشخص است، سرستون‌ها پاخور این کابینت‌ها دارای نقش و نگارهای بسیار زیبایی هستند که باعث ایجاد سبک کلاسیک در آشپزخانه‌ها می‌شود.

کابینت ممبران – اجسام تیز به آن صدمه می زنند و خسارات غیر قابل جبران ایجاد می نمایند

کابینت‌های آشپزخانه سفید رنگ در کنار سنگ روی کابینت باعث به وجود آوردن یک فضای بسیار ساده و صمیمی شده است.

از جمله مهم ترین مزایا و معایب کابینت ام دی اف را می توان موارد زیر دانست:

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه در جهان، طرح‌های کلاسیک و سنتی است.

طرح‌های چوبی کابینت آشپزخانه هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و حس و حال خوبی را به فضای می‌دهند.

علاوه بر این، تضاد رنگ ایجاد شده بین کابینت‌ها نیز موجب جلب توجه بیشتر می‌شود.

در نهایت، کابینت‌های کلاسیک تمام چوب در گروه گرانترین کابینت آشپزخانه جای دارند. البته وقتی از کابینت چوبی صحبت می‌کنیم، باید در نظر بگیریم که هر نوع چوب، قیمت خاص خودش را دارد.

استفاده از کابینت‌های فلزی تقریبا منسوخ شده است. کابینت‌های فلزی، ارزان‌قیمت هستند و از جنس فولاد خام و ورق گالوانیزه می‌باشند.

Report this wiki page